miercuri, 1 februarie 2023

Buget 4 zile in Agadir Maroc

La sfârșitul lunii ianuarie 2023 am fost pentru prima dată în Maroc. Am ales destinația în funcție de prețul cel mai mic găsit pe skyscanner iar faptul că era pe coastă a fost un plus.

În continuare voi prezenta cheltuielile pentru 2 persoane. 

  •  zbor: 136 euro din Barcelona, o persoană cu priority (un bagaj de mână extra pe lângă articolul personal) si o persoana fara priority. În preț este inclusă și selectarea locului, pentru a sta împreună.
  • cazare: 128 euro/ 4 nopți la Hotel Hamilton Agadir (prin booking) 
  • taxi aeroport - hotel 200 dirham (preț fix, per sens) la dus nu am lăsat ciubuc, iar la întors 20 dirham
  • internet -  cartelă achiziționată în aeroport, compania Orange, 10 euro 
  • restaurante - 1560 dirhami 
  • tuns 100 dirhami
  • activități turistice:1610 dirhami, din care: trenuleț 40 dirhami, telecabină 160 dirhami, excursie cămile + cină 600 dirhami, hammam 750 dirhami, șezlonguri plajă 60 dirhami.
  • suveniruri 600 dirhami 
  • taxi urban: 80 dirhami
  • mărunțișuri: 200 dirhami (apă, ciubucuri)

 

 TOTAl: 729 euro

Evident este un cost estimativ, depinde de schimbul valutar. Uneori am plătit direct cu cardul, alteori am schimbat euro în moneda locală dirham.

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu